تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

فرمانده گروه ۴۴۴ نزاجا: استکبارستیزی به عنوان یک شعار کلیدی در انقلاب اسلامی معرفی شده است

  • کد خبر: ۱۹۲۶۴۲
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
فرمانده گروه ۴۴۴ نزاجا: استکبارستیزی به عنوان یک شعار کلیدی در انقلاب اسلامی معرفی شده است
فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا گفت: استکبارستیزی به عنوان یک شعار کلیدی و معرفتی در انقلاب اسلامی معرفی شده و این برآمده از بطن و متن آموزه‌های اسلامی است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرتیپ دوم ستاد احمد اکبری در دیدار با کارکنان پایور و وظیفه گروه ۴۴۴ مهندسی با اشاره به فرارسیدن روز ۱۳ آبان گفت: این روز گرامیداشت یاد و خاطره‌ دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری است که به تأسی از معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) آن را به یکی از ایام‌الله و روز‌های عزت، سربلندی و پایداری در مقابل استکبار تبدیل کردند.

وی ادامه داد: هیبت و هیمنه آمریکا در روزی شکسته و خرد شد که این کشور ابرقدرت بزرگ دنیا نامیده می‌شد و در اوج توانمندی قرار داشت که به فرمایش امام راحل (ره) تسخیر لانه جاسوسی، انقلاب دوم ملت بود.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا گفت: امسال در حالی سالروز ۱۳ آبان را گرامی داشتیم که جهان در تب و تاب حوادث خونین فلسطین است و همین موضوع نشان می‌دهد که ایران اسلامی باید با اقتدار همچنان به آرمان‌های خود در راستای استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم در سراسر جهان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین ادامه دهد.

سرتیپ دوم ستاد اکبری تصریح کرد: رشد بصیرت ملت ایران امروز در سطح جهان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین بیانگر درک عمیق آن‌ها از مفاهیم انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی است. امروز به تعبیر مقام معظم رهبری، صبر و مقاومت مردم فلسطین توانست وجدان بشری را به حرکت درآورد.

وی افزود: آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد بحث چند کیلومتر مربع زمین نیست، بلکه تقابل بین حق و باطل است. بحث در مقابل هم قرار گرفتن ایمان و کفر است، نسل‌کشی انسان‌های بی رحم و ظالم نسبت به مظلومان بی‌پناه است، این است که غیرت جهانی را به جوش آورده و همین امر باعث شده صهیونیست‌ها در همه جای دنیا مورد نفرت قرار بگیرند.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا خاطرنشان کرد: مبارزه با استکبار تنها در نگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مطرح نشده بلکه استکبارستیزی به عنوان یک شعار کلیدی و معرفتی در انقلاب اسلامی معرفی شده و این برآمده از بطن و متن آموزه‌های اسلامی است.

وی یادآور شد: امروز همه مسئولیم که با وحدت و همدلی، تحت امر ولایت فقیه با دشمن مقابله کنیم و این پیچ مهم تاریخ را پشت سر بگذاریم که با مقاومت و ایستادگی به این مهم خواهیم رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->